Marketing kampány hatékonyan

Marketing kampány eredményekkel

3 héten belül

távol a Facebook és a Google Adwords kampánytól

Hallott és olvasott is már róla sokat, érzi, tudja, hogy ezt Önnek is csinálnia kellene, de fogalma sincs, hogyan kell.

Bár távol áll Öntől ez az egész online dolog, muszáj haladni a korral. Biztosan lemarad a többiektől, ha csak a helyi újságban hirdet, mint eddig.

kampány beállítások

Már van Facebook oldala a cégnek, már van Adwords-fiókja is, de amikor próbált hirdetést beállítani. annyira bonyolultnak tűnt, hogy abbahagyta.

Önnek nincsen arra ideje, hogy ezzel bíbelődjön. Túl sok ráfordított idő, és ki tudja, lesz-e eredménye?

a facebook és adwords kampányok lehetőségei

Már csinált egy kampányt 1-2 beállítással és hirdetéssel, futott is a kampány 1-2 hétig, de semmi eredménye nem volt.

Így levonta a következtetést: Ez mégsem jó az én cégemnek.

Ha növelni akarja bevételét sikeres marketing kampány segítségével, a legjobb helyen van!

De vigyázat, mert könnyen elcsúszhat a banánhéjon!

A sikeres marketing kampány egyik titka, hogy az Ön cégének MEGFELELŐ célközönséget az Ön cégének MEGFELELŐ kulcsszavakkal tudjuk csak elérni. Minden egyéb eredménytelen.

Mi a megoldás?

caret-down caret-up caret-left caret-right

Önnek egy marketing kampány menedzser szakemberre van szüksége.

Ez vagyok én, Czupi Zsófia.

  • Aki kideríti Önnek a cégének legmegfelelőbb kulcsszavakat, és ezeket felhasználva úgy írja meg az online hirdetéseket, ahogy az Ön cégének célközönsége beszél az Ön termékéről ;
  • Aki olyan Facebook és Google Adwords kampányokat állít be, amelyek a legoptimálisabb ráköltéssel a legnagyobb hasznot hozzák Önnek.

 

Mi erre a garancia?

Az elvárt eredményeket nem csak a szükséges szakértelem, hanem a több, mint 70 eredményes Facebook és Adwords kampány tapasztalata segíti, amelyekkel webáruházaknak, szakmai és szolgáltatói oldalaknak, egyéni vállalkozói oldalaknak, mobil alkalmazásoknak, stb. segítettem megnövelni látogatottságukat és megrendeléseiket.

Mivel kap többet, ha engem választ?

Google és Facebook hirdetés árak

Mindkét platformon két tétellel kell számolni:

  1. Hirdetési költségkeret
    Ezt alapvetően Ön határozza meg, de a kampány céljait és célpiacát figyelembe véve, javasolni fogok egy keretet, amennyit minimum érdemes rászánni, hogy eredményeket érjünk el.
  2. Kampány menedzselés költsége
    Ennek nagysága alapvetően szintén a céloktól és a célpiactól függ, ugyanis ezek határozzák meg, mennyi munkaóra szükséges a beállításhoz és a folyamatos karbantartáshoz.

Válasszon az alábbi csomagok közül!

EXTRA KAMPÁNY 85.000,- + 8.000,-/h
  • kulcsszókutatás
  • versenytárselemzés
  • érkezési oldal optimalizálás
  • kampánybeállítás a célcsoportjának a kulcsszavaival
  • kampánymonitorozás és -optimalizálás
  • kampány eredményeiről jelentés

Ezt válassza, ha

  • azt akarja, hogy hirdetései megszólítsák a célcsoportját, arról szóljanak, amire a ők kiváncsiak vásárlás előtt.
  • azt akarja, hogy a kampány érkezési oldalak biztosan jól eladják a terméket.
TURBÓ KAMPÁNY 71.000,- + 8.000,-/h
  • kulcsszókutatás
  • versenytárselemzés
  • kampánybeállítás a célcsoportjának a kulcsszavaival
  • kampánymonitorozás és -optimalizálás
  • kampány eredményeiről jelentés

Ezt válassza, ha

  • azt akarja, hogy hirdetései megszólítsák a célcsoportját, arról szóljanak, amire a ők kiváncsiak vásárlás előtt
  • biztosan tudja, hogy a kampány érkezési oldalak jól eladják a terméket.
ALAP KAMPÁNY 8.000,-/h

 

  • kampánybeállítás az Ön által jónak tartott kulcsszavakkal
  • kampánymonitorozás és -optimalizálás
  • kampány eredményeiről jelentés

Ezt válassza, ha

  • biztos benne, hogy azokkal a kucsszavakkal beszélnek az emberek az Ön termékéről, amit átad.
  • biztosan tudja, hogy a kampány érkezési oldalak jól eladják a terméket.

 

 

HA HATÉKONY HIRDETÉSEKKEL AKARJA MEGNÖVELNI WEBOLDALA EREDMÉNYEIT,

nézze meg, mi történik, ha igénybe veszi egy marketing kampány menedzser szolgáltatásait, és mi várható, ha nem!

Ha tapasztalt marketing kampány menedzserre bízza a weboldal hirdetések kezelését, mert biztos eredményeket akar

Ha más meséli, hogy milyen eredményeket hoztak kampányai, titkon irigyeli, és azt kérdezi magában: vajon hogyan csinálta? De most végre a saját statisztikáiban látja a számok növekedését.

Elfelejtheti az állandóan a fejében motoszkáló kérdést: mit kéne csinálni, hogy jobb eredményeim legyenek? Elégedetten nyugtázza, hogy sikerült, és elindultak jó irányba a dolgok.

Ha saját maga állítja be a kampányokat, mert nem lehet ez olyan nehéz, minek erre is pénzt kiadni

Jó lesz így - gondolja, és rányom a "Kampány indítása" gombra. Egyfajta elégedettséget érez: kampány elindítva, reklámozás kipipálva. 1 hét múlva eszébe jut, hogy hátha elfogyott a kampány kerete. Belép a fiókba, de nem tudja, hogy a számok mit jelentenek.  Azért tesz még bele egy kis pénzt, aztán majd csak jó lesz.

De a bizonytalanság érzése megmarad, nem is igazán tudja, hozott-e eredményt a kampány vagy nem, elérte-e a célját vagy nem.

Nem rendeli meg a marketing kampány beállítást és kezelést, mert majd megcsinálja valaki a cégen belül

Nem baj, hogy ennek a valakinek 10x annyi időt fog elvenni a munkaidejéből, hiszen egy teljesen új rendszert kell megismernie. Nem baj, ha ez a valaki nem is is tudja, milyen szempontokat kell figyelemebe venni a beállításoknál. Ott a súgó, majd megtudja onnan! Nem baj, ha ez a valaki a saját dolgával (amiért eannak idején felvették a céghez) nem tud foglalkozni - mindenkinek fejlődnie kell! Nem baj, ha nem lesz sikeres az első 1-2 kampány, majd a többi már jobban fog menni.

Megrendeli a marketing kampány beállítást és kezelést, mert tudja, hogy ez ugyanolyan szakértelmet és gyakorlatot kíván, mint pl. a cégvezetés.

Örül, hogy megtalálta azt az embert, aki leveszi a válláról a hirdetések gondját. Végre Önnek csak kényelmesen hátradőlve az eredményeket összefoglaló jelentést kell elolvasnia. Mennyivel egyszerűbb így növelni a bevételeket, mint órákat tölteni felesleges töprengéssel! Megkönnyebbülve látja, hogy megérte a befektetett összeget, és máris a következő kampányon gondolkodik.

MEGKOCKÁZTATJA, HOGY HIÁBA ADTA KI AZ ONLINE HIRDETÉSEK KÖLTSÉGÉT?

Sajnos nem tudom jó szívvel megnyugtatni, hogy menni fog önállóan is a reklám kampányainak beállítása és kezelése. A tapasztalatok nem ezt mutatják.

MARKETING KAMPÁNY MENEDZSELÉS MEGRENDELÉSE ITT

Mi tartalmaz a szolgáltatás?

  • kulcsszókutatás (Extra és Turbó kampány megrendelése esetén)
  • versenytárselemzés (Extra és Turbó kampány megrendelése esetén)
  • érkezési oldal optimalizálás (Extra kampány megrendelése esetén)
  • kampánybeállítás a célcsoportjának a kulcsszavaival
  • kampánymonitorozás és -optimalizálás
  • kampány eredményeiről jelentés

Mi történik a "MEGRENDELEM" gombra kattintás után?

Amennyiben Extra vagy Turbó kampányt rendelt,

  1. A megadott e-mail címre elküljük az átutaláshoz szükséges adatokat
  2. A fizetést követően e-mailen küldjük az elektronikus számlát.
  3. A kampány fix díjának beérkezése után 2 munkanapon belül felveszem Önnel a kapcsolatot további egyeztetések céljából.

Alapkampány rendelése esetén 2 munkanapon belül felveszem Önnel a kapcsolatot további egyeztetések céljából.

Kérem, válassszon a kampány-ajánlatok közül!

Ez a megrendelési űrlap a távollévők között kötött szerződésekről szóló törvény szerint fizetési kötelezettséget keletkeztet. Nézze meg ide kattintva a Vásárlási Feltételek teljes szövegét.

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében, kérlek, engedélyezd a sütik használatát. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmedet arra, hogy weboldalunk ún. cookie-kat, magyarul sütiket használ. A sütik olyan apró, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el a számítógépeden, hogy egyszerűbbé és könnyebbé tegye számodra a böngészést. A sütiket bármikor letilthatod a böngésző beállításában. Ha ezt nem teszed meg, illetve az Engedélyezem gombra kattintasz, elfogadod a sütik használatát. További részletek adatkezelésünkről itt.

Bezárás