Mi a teendő, ha elkészült a céges honlap?

honlap és online marketingUgye, Ön nem akar azok közé tartozni, akik elkövetik a legnagyobb hibát miután kikerült a webre a honlapjuk? Akik elégedetten hátradőlnek és … várnak.

A weboldal elkészítésével megtette az első lépést, hogy új vevőket, ügyfeleket szerezzen. Ha a honlapkészítés során igénybe vette (és megfogadta) egy online marketing szakértő tanácsait, akkor honlapja tartalma és felépítése  felhasználóbarát és keresőoptimalizált.

TIPP! Ha ez elmaradt, akkor érdemes egy honlapelemzést végezni az esetleges hiányosságok pótlására. Miért? A hibák javítása elősegíti a későbbi hirdetési költségek minimalizálását.

online jelenlét, stratégiával

Három fontos kérdésre kell tudnia a választ:

  1. Hogyan fog látogatókat szerezni honlapja?
  2. Hogyan veszi rá a látogatókat, hogy rendeljenek is Öntől?
  3. Hogyan, miért fognak Öntől többször is vásárolni?

Az online vevőszerzés erre a 3 kérdésre ad választ.

 

A cégvezetők által legtöbbször használt hirdetési módszerek

Médiamegjelenések ész nélkül

  • Az ajtón bekopogtató vagy telefonon bejelentkező újság és egyéb média ajánlatát hallva a “Húú, tényleg csinálni kéne valamit!” gondolattal gyorsan megrendelt valamit.

DE!!! Tudja, hogy azt a médiát az Ön célcsoportja olvassa/hallgatja/nézi-e, stb,?
DE!!! Bekért más ajánlatokat is, hogy tisztában legyen a szolgáltatás áraival?
DE!!! Biztosan kihasználta a maximálisan elérhető kedvezményeket az adott médiában?

Ne akciózz! Szerezz vevőt hatékonyan online marketinggel!

  • Gyorsan csinált egy X%-os akciót, mert nem akarnak a vevők vásárolni.

DE!!! Utánaszámolt már annak, mennyi bevételt húzott ki ezekkel a gyors akciókkal a saját zsebéből?
DE!!! Tudja, hogy hény vevőt hoztak ezek az akviók Önnek pluszban?
DE!!! Ön szerint, ha állandóan akciózik, mit gondolnak a cégéről a vevők? (Nem megy a boltja; szabadulni akar a készlettől; Most nem vásárolok, úgyis akciózni fog megint, stb. ) :-(

TIPP! Ha eddig Ön is ezt csinálta, és nem jöttek az elvárt eredmények, lépjen az online vevőszerzés egy magasabb szintjére!

 

Az online vevőszerzés bevált marketing technikái az Ön cégét is eredményessebbé teszik

Jó hír, hogy nem kell semmit bonyolultra gondolni. Ahhoz, hogy több vevője és így több bevétele legyen a honlapja segítségével, folyamatosan kommunikálnia kell az alábbi marketingeszközök együttes használatával azokon a felületeken, abban a médiában, ahol biztosan eléri célcsoportját.

Az online vevőszerzés eszközei, amelyeket használni kell az ügyfelek sikeres eléréséhez és megtartásához

Online hirdetések
Keresőmarketing
Keresőoptimalizálás
Fizetett hirdetések a keresőkön
Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon
Fizetett hirdetések vagy regisztrációk
Interaktív hirdetések
Email marketing
Partner programok
Katalógusok
Blog, fórum

az online vevőszerzés marketingeszközeiEzek és egyéb lehetőségek összehangolt és következetes megvalósításával egy látogató → érdeklődő → vevő folyamatot lehet generálni.

A sikeres online vevőszerzés során

  • látható, melyik promóció (hirdetés, reklám, kampány) milyen eredményt hozott;
  • az eredmények alapján korrigálni lehet az éppen futó promóciókat, illetve rentábilisabbá tenni a jövőbeni reklámokat, hirdetéseket, kampányokat;
  • az egyes megjelenések egymást erősítve hozzák a vevőket.

 

TIPP! Ha nem tudja vagy bizonytalan benne,

  • mit jelentenek ezek a fenti lehetőségek,
  • hogyan kell ezeket használni, vagy
  • egész egyszerűen nincsen minderre ideje az ügyvezetői teendők mellett,

hívjon, hogy több vevője, és így több bevétele legyen!

Online vevőszerzés egyszerűen elérhető eszközökkel

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében, kérlek, engedélyezd a sütik használatát. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmedet arra, hogy weboldalunk ún. cookie-kat, magyarul sütiket használ. A sütik olyan apró, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el a számítógépeden, hogy egyszerűbbé és könnyebbé tegye számodra a böngészést. A sütiket bármikor letilthatod a böngésző beállításában. Ha ezt nem teszed meg, illetve az Engedélyezem gombra kattintasz, elfogadod a sütik használatát. További részletek adatkezelésünkről itt.

Bezárás