Marketing kampány eredményekkel
3 héten belül
Az Ön célja
látogatottság -és bevételnövelés a weboldalon
Az én feladatom
eredményeket hozó Facebook és Adwords kampány
Hogyan hirdet a legtöbb cég? Mi ennek az eredménye?
Ha nincsen elég bevétel, minden cégvezetőnek eszébe jut, hogy hirdetni kellene a weboldalát, a cégét. Gyorsan megbízza az asszisztensét, keressen valami lehetőséget, és kérjen be árajánlatokat. Kiválasztva a legoptimálisabbnak tűnőt, megrendeli és kifizeti.
A legtöbb esetben azonban hamar elfeledkezik róla, mert semmi visszajelzést (statisztikát az eredményességről ) nem kap a hirdető cégtől, illetve nem jönnek megrendelések.
A hatékony hirdetés egyszerűbben megvalósítható, mint gondolná
Egy sikeres marketing kampány megvalósítása nem csak Önnek okoz gondot. 10 cégvezetőből 8-nak problémát jelent.
De Önnek nem kell ehhez értenie. Egy, az online hirdetésről sokrétű és specialis szakértelemmel, valamint nem kevés gyakorlatottal rendelkező kampány menedzser (ez vagyok én) megoldja ezt Önnek, és szállítja az eredményeket.

Hallott és olvasott is már róla sokat, érzi, tudja, hogy ezt Önnek is csinálnia kellene, de fogalma sincs, hogyan kell.
Bár távol áll Öntől ez az egész online dolog, muszáj haladni a korral. Biztosan lemarad a többiektől, ha csak a helyi újságban hirdet, mint eddig.

Már van Facebook oldala a cégnek, már van Adwords-fiókja is, de amikor próbált hirdetést beállítani. annyira bonyolultnak tűnt, hogy abbahagyta.
Önnek nincsen arra ideje, hogy ezzel bíbelődjön. Túl sok ráfordított idő, és ki tudja, lesz-e eredménye?

Már csinált egy kampányt 1-2 beállítással és hirdetéssel, futott is a kampány 1-2 hétig, de semmi eredménye nem volt.
Így levonta a következtetést: Ez mégsem jó az én cégemnek.
Ha növelni akarja bevételét sikeres marketing kampány segítségével, a legjobb helyen van!
De vigyázat, mert könnyen elcsúszhat a banánhéjon!
A sikeres marketing kampány egyik titka, hogy az Ön cégének MEGFELELŐ célközönséget az Ön cégének MEGFELELŐ kulcsszavakkal tudjuk csak elérni. Minden egyéb eredménytelen.
Mi a megoldás?
Önnek egy marketing kampány menedzser szakemberre van szüksége.
Ez vagyok én, Czupi Zsófia.
- Aki kideríti Önnek a cégének legmegfelelőbb kulcsszavakat, és ezeket felhasználva úgy írja meg az online hirdetéseket, ahogy az Ön cégének célközönsége beszél az Ön termékéről ;
- Aki olyan Facebook és Google Adwords kampányokat állít be, amelyek a legoptimálisabb ráköltéssel a legnagyobb hasznot hozzák Önnek.
Mi erre a garancia?
Az elvárt eredményeket nem csak a szükséges szakértelem, hanem a több, mint 70 eredményes Facebook és Adwords kampány tapasztalata segíti, amelyekkel webáruházaknak, szakmai és szolgáltatói oldalaknak, egyéni vállalkozói oldalaknak, mobil alkalmazásoknak, stb. segítettem megnövelni látogatottságukat és megrendeléseiket.
Mivel kap többet, ha engem választ?
Átfogó marketinges szemléletű kampányai ezt követően nem csak az adott kampány rövidtávú céljainak, hanem a cég hosszútávú stratégiájának is meg fognak felelni.
Egymás erejét és hatékonyságát megnövelő beállításokkal komplett kommunikációs tervet is megvalósíthat igény szerint.
Minden kampányt megelőz egy alapos kulcsszókutatás és versenytárs elemzés, amit később bármilyen marketing tevékenységhez fel tud majd használni.
Ha az Ön cége rendelkezik már megbízható elemzésekkel, azzal dolgozunk. (Tapasztalataim szerint sajnos a cégek nem rendelkeznek ilyen kutatásokkal. :-|)
Időt és energiát nyer. Nem kell felesleges pénzköltéssel próbálgatnia a fiókbeállításokat, nem kell semmi újat megtanulnia plusz idő- és energia ráfordítással.
Marketing kampányai velem szállítják Önnek a látogatókat, az érkezési oldal konverziója, azaz a kívánt célok elérése (feliratkozás, vásárlás, stb), növekszik.
A kampányok érkezési oldalainak optimalizálásában is segítek.
Miért fontos ez?
1. Ha a kulcsszóelemzést felhasználjuk az érkezési oldalak optimalizálására, az eredményesebbé teszi kampányainkat, hiszen az oldalakon tényleg olyan tartalmat talál a felhasználó, amilyenre számít.
2. Egy jó érkezési oldal továbbvezeti a látogatót a megrendelés felé.
Mit csinál a marketing kampány menedzser?
- Létrehozza a fióko(ka)t, ha nincs.
- Ha az Ön cégének már van Facebook vagy Google Adwords hirdetési fiókja, ellenőrzi, hogy az oldal mögött van-e, és működik-e rendesen a statisztika.
- Egyezteti Önnel az adott kampány céljait (kiket akarunk elérni, mit akarjuk őket rávenni, mennyi pénzt szánunk a hirdetésekre, milyen hosszan akarjuk futtatni a kampányt, stb.).
- Átnézi az érkezési oldalakat, és jelzi, ha optimalizálni kell. Ugyanis hiába ösztönzi a hirdetés átkattintásra a felhasználót, ha nem azt az érdekes tartalmat találja az oldalon, amire a hirdetés alapján számított. (Az optimalizálás nem része a szolgáltatásnak.)
- A fentiek ismeretében kialakítja és beállítja a legmegfelelőbb kampányfelépítést:
- egy vagy több kampány kell, milyen hálózaton fussanak
- hirdetéscsoportok kialakítása a célok, célcsoportok, stb. szerint
- hirdetés szövegek megírása, képes vagy videós hirdetések létrehozása, stb.
- Folyamatosan monitorozza és optimalizálja a kampányokat a legjobb eredmények eléréséhez (figyeli, mi működik, mi nem - ezeken változtat).
- Megosztja az eredményeket az ügyféllel.
Google és Facebook hirdetés árak
Mindkét platformon két tétellel kell számolni:
- Hirdetési költségkeret
Ezt alapvetően Ön határozza meg, de a kampány céljait és célpiacát figyelembe véve, javasolni fogok egy keretet, amennyit minimum érdemes rászánni, hogy eredményeket érjünk el. - Kampány menedzselés költsége
Ennek nagysága alapvetően szintén a céloktól és a célpiactól függ, ugyanis ezek határozzák meg, mennyi munkaóra szükséges a beállításhoz és a folyamatos karbantartáshoz.
Válasszon az alábbi csomagok közül!
- kulcsszókutatás
- versenytárselemzés
- érkezési oldal optimalizálás
- kampánybeállítás a célcsoportjának a kulcsszavaival
- kampánymonitorozás és -optimalizálás
- kampány eredményeiről jelentés
Ezt válassza, ha
- azt akarja, hogy hirdetései megszólítsák a célcsoportját, arról szóljanak, amire a ők kiváncsiak vásárlás előtt.
- azt akarja, hogy a kampány érkezési oldalak biztosan jól eladják a terméket.
- kulcsszókutatás
- versenytárselemzés
- kampánybeállítás a célcsoportjának a kulcsszavaival
- kampánymonitorozás és -optimalizálás
- kampány eredményeiről jelentés
Ezt válassza, ha
- azt akarja, hogy hirdetései megszólítsák a célcsoportját, arról szóljanak, amire a ők kiváncsiak vásárlás előtt
- biztosan tudja, hogy a kampány érkezési oldalak jól eladják a terméket.
- kampánybeállítás az Ön által jónak tartott kulcsszavakkal
- kampánymonitorozás és -optimalizálás
- kampány eredményeiről jelentés
Ezt válassza, ha
- biztos benne, hogy azokkal a kucsszavakkal beszélnek az emberek az Ön termékéről, amit átad.
- biztosan tudja, hogy a kampány érkezési oldalak jól eladják a terméket.
HA HATÉKONY HIRDETÉSEKKEL AKARJA MEGNÖVELNI WEBOLDALA EREDMÉNYEIT,
nézze meg, mi történik, ha igénybe veszi egy marketing kampány menedzser szolgáltatásait, és mi várható, ha nem!
Ha tapasztalt marketing kampány menedzserre bízza a weboldal hirdetések kezelését, mert biztos eredményeket akar
Ha más meséli, hogy milyen eredményeket hoztak kampányai, titkon irigyeli, és azt kérdezi magában: vajon hogyan csinálta? De most végre a saját statisztikáiban látja a számok növekedését.
Elfelejtheti az állandóan a fejében motoszkáló kérdést: mit kéne csinálni, hogy jobb eredményeim legyenek? Elégedetten nyugtázza, hogy sikerült, és elindultak jó irányba a dolgok.
Ha saját maga állítja be a kampányokat, mert nem lehet ez olyan nehéz, minek erre is pénzt kiadni
Jó lesz így - gondolja, és rányom a "Kampány indítása" gombra. Egyfajta elégedettséget érez: kampány elindítva, reklámozás kipipálva. 1 hét múlva eszébe jut, hogy hátha elfogyott a kampány kerete. Belép a fiókba, de nem tudja, hogy a számok mit jelentenek. Azért tesz még bele egy kis pénzt, aztán majd csak jó lesz.
De a bizonytalanság érzése megmarad, nem is igazán tudja, hozott-e eredményt a kampány vagy nem, elérte-e a célját vagy nem.
Nem rendeli meg a marketing kampány beállítást és kezelést, mert majd megcsinálja valaki a cégen belül
Nem baj, hogy ennek a valakinek 10x annyi időt fog elvenni a munkaidejéből, hiszen egy teljesen új rendszert kell megismernie. Nem baj, ha ez a valaki nem is is tudja, milyen szempontokat kell figyelemebe venni a beállításoknál. Ott a súgó, majd megtudja onnan! Nem baj, ha ez a valaki a saját dolgával (amiért eannak idején felvették a céghez) nem tud foglalkozni - mindenkinek fejlődnie kell! Nem baj, ha nem lesz sikeres az első 1-2 kampány, majd a többi már jobban fog menni.
Megrendeli a marketing kampány beállítást és kezelést, mert tudja, hogy ez ugyanolyan szakértelmet és gyakorlatot kíván, mint pl. a cégvezetés.
Örül, hogy megtalálta azt az embert, aki leveszi a válláról a hirdetések gondját. Végre Önnek csak kényelmesen hátradőlve az eredményeket összefoglaló jelentést kell elolvasnia. Mennyivel egyszerűbb így növelni a bevételeket, mint órákat tölteni felesleges töprengéssel! Megkönnyebbülve látja, hogy megérte a befektetett összeget, és máris a következő kampányon gondolkodik.
MEGKOCKÁZTATJA, HOGY HIÁBA ADTA KI AZ ONLINE HIRDETÉSEK KÖLTSÉGÉT?
Sajnos nem tudom jó szívvel megnyugtatni, hogy menni fog önállóan is a reklám kampányainak beállítása és kezelése. A tapasztalatok nem ezt mutatják.
MARKETING KAMPÁNY MENEDZSELÉS MEGRENDELÉSE ITT
Mi tartalmaz a szolgáltatás?
- kulcsszókutatás (Extra és Turbó kampány megrendelése esetén)
- versenytárselemzés (Extra és Turbó kampány megrendelése esetén)
- érkezési oldal optimalizálás (Extra kampány megrendelése esetén)
- kampánybeállítás a célcsoportjának a kulcsszavaival
- kampánymonitorozás és -optimalizálás
- kampány eredményeiről jelentés
Mi történik a "MEGRENDELEM" gombra kattintás után?
Amennyiben Extra vagy Turbó kampányt rendelt,
- A megadott e-mail címre elküljük az átutaláshoz szükséges adatokat
- A fizetést követően e-mailen küldjük az elektronikus számlát.
- A kampány fix díjának beérkezése után 2 munkanapon belül felveszem Önnel a kapcsolatot további egyeztetések céljából.
Alapkampány rendelése esetén 2 munkanapon belül felveszem Önnel a kapcsolatot további egyeztetések céljából.
Ez a megrendelési űrlap a távollévők között kötött szerződésekről szóló törvény szerint fizetési kötelezettséget keletkeztet. Nézze meg ide kattintva a Vásárlási Feltételek teljes szövegét.