Egyszerűen elérhető eszközökkel
Online vevőszerzés
Mi a teendő, ha elkészült a céges honlap?
Ugye, Ön nem akar azok közé tartozni, akik elkövetik a legnagyobb hibát miután kikerült a webre a honlapjuk? Akik elégedetten hátradőlnek, és … várnak.
A weboldal elkészítésével megtette az első lépést az online vevőszerzés útján, hogy új vevőket, ügyfeleket szerezzen. Ha a honlapkészítés során igénybe vette (és megfogadta) egy online marketing szakértő tanácsait, akkor honlapja tartalma és felépítése felhasználóbarát és keresőoptimalizált.
TIPP!
Ha ez elmaradt, akkor érdemes egy honlapelemzést végezni az esetleges hiányosságok pótlására. Miért? A hibák javítása elősegíti a későbbi hirdetési költségek minimalizálását. Ha segítségre van szüksége, vegye fel velem a kapcsolatot!
Három fontos kérdésre kell tudnia a választ
- Hogyan fog látogatókat szerezni honlapja?
- Hogyan veszi rá a látogatókat, hogy rendeljenek is Öntől?
- Hogyan, miért fognak Öntől többször is vásárolni?
Az online vevőszerzés erre a 3 kérdésre ad választ.
A cégvezetők által legtöbbször használt hirdetési módszerek
Médiamegjelenések ész nélkül
Emailen vagy telefonon bejelentkező újság és egyéb média ajánlatát hallva a “Húú, tényleg csinálni kéne valamit!” gondolattal gyorsan megrendeli a felajánlott megjelenést.
- DE!!! Tudja, hogy azt a médiát az Ön célcsoportja olvassa/hallgatja/nézi-e, stb,?
- DE!!! Bekért más ajánlatokat is, hogy tisztában legyen a szolgáltatás áraival?
- DE!!! Biztosan kihasználta a maximálisan elérhető kedvezményeket az adott médiában?
Gyorsan csinált egy X%-os akciót
… mert nem akarnak a vevők vásárolni.
- DE!!! Utánaszámolt már annak, mennyi bevételt húzott ki ezekkel a gyors akciókkal a saját zsebéből?
- DE!!! Tudja, hogy hány vevőt hoztak ezek az akciók Önnek pluszban?
- DE!!! Ön szerint, ha állandóan akciózik, mit gondolnak a cégéről a vevők?
(Nem megy a boltja; szabadulni akar a készlettől; Most nem vásárolok, úgyis akciózni fog megint, stb. ) 🙁
Az online vevőszerzés bevált marketing technikái az Ön cégét is eredményesebbé teszik
Jó hír, hogy nem kell semmit bonyolultra gondolni. Ahhoz, hogy több vevője és így több bevétele legyen a honlapja segítségével, folyamatosan kommunikálnia kell a céljainak és büdzséjének leginkább megfelelő marketingeszközök együttes használatával azokon a felületeken, abban a médiában, ahol biztosan eléri célcsoportját.
Ezek és egyéb lehetőségek összehangolt és következetes megvalósításával egy látogató → érdeklődő → vevő folyamatot lehet generálni.
A sikeres online vevőszerzés során
- látható, melyik promóció (hirdetés, reklám, kampány) milyen eredményt hozott;
- az eredmények alapján korrigálni lehet az éppen futó promóciókat, illetve rentábilisabbá tenni a jövőbeni reklámokat, hirdetéseket, kampányokat;
- az egyes megjelenések egymást erősítve hozzák a vevőket.
TIPP!
Ha nem tudja vagy bizonytalan benne,
- mit jelentenek ezek a fenti lehetőségek,
- hogyan kell ezeket használni, vagy
- egész egyszerűen nincsen minderre ideje az ügyvezetői teendők mellett,
vegye fel velem a kapcsolatot, hogy több vevője, és így több bevétele legyen!
Miért bízhat bennem?
A kkv marketing szakmában eltöltött 21 évem bebizonyította, hogy a szisztematikus, alapos és kreatív munka meghozza a gyümölcsét bármely iparágban.
Az ügyfélszerzés könnyebben megy vevőszerző marketing segítségével, ami összehangolja az Ön egyedi céljait a lehetőségekkel és a rá szánt költségkerettel.
Elsősorban Szombathely és Vas megye területén működő cégek a partnereim.